E un pantof destinat celor care cred că alergarea a devenit un sport de socializare.

Competiția marilor producători de echipament sportiv e și ea una acerbă, iar aici inovarea, marketingul și atenția la cerințele consumatorilor sînt factori determinanți.

În acest context, compania adidas anunță lansarea unui nou model de pantof de alergare, numit adidas Ultraboost 19 și care a fost creat pe baza feed-backului consumatorilor.

”Designerii și dezvoltatorii produselor adidas au colaborat cu mii de alergători din întreaga lume pentru a crea noul model în cel mai ambițios proiect de colaborare de până acum”, se arată într-un comunicat de presă.

”Feedback-ul cel mai numeros al alergătorilor a fost că alergarea se schimbă, devine mai tânără şi mai democratică. Odată cu apariția cluburilor de alergare, acest sport este acum unul de socializare, mai degrabă decât o activitate practicată individual”.

Așa că adidas propune acum un produs mai simplu, care include mai puține componente, dar tot competitiv. Pentru a reflecta aceasta, originalul adidas Ultraboost a fost descompus în 17 piese și reconstruit concentrîndu-se pe patru componente:

– mai mult boost în talpa intermediară ceea ce, conform companiei, ar aduce un retur mai mare de energie

– o construcție uşoară pentru susținere sporită la aterizare și tranziție rapidă pentru propulsarea sportivilor

– un nou mesh la interior care se dorește mai confortabil pentru picior

– design decupat în spatele călcîiului, pentru adaptabilitate și suport

Noul pantof de alergare este lansat într-o nouă campanie de marketing numită Recode Running. Adidas Ultraboost 19 se va lansa inițial într-o variantă limitată Laser Red, cu alte ediții limitate care urmează să se lanseaze la nivel global pînă pe 21 februarie 2019. Mai multe detalii pe http://www.adidas.com/running_ultraboost.

 

Comments

comments

Previous post

Cum să fii mașină de alergat mereu zîmbitoare

Next post

Treizeci de minute de sport pe zi îți pot salva corpul, dar și mintea!

Alerg.ro

Alerg.ro

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *