vineri, iulie 30 2021

Fără să-și propună să-l concureze pe Jules Verne cu al său Ocol al Pământului în 80 de zile, angajații grupului Allianz au făcut recent înconjurul lumii de 34 de ori în 90 de zile. În schimb, ceea ce au obținut cu această mega-cursă a fost o donație de 600.000 de euro pentru organizația SOS Children’s Village (în România SOS Satele Copiilor) și o echipă cu o forță incredibilă.

0

Distanța exactă alergată de cei peste 12.000 de reprezentanți ai Allianz din toată lumea – respectiv 1.381.178 kilometri – reprezintă un record mondial pentru cea mai lungă alergare a unei echipe într-un interval de timp similar.

Perioada în care s-a desfășurat campania de alergare din cadrul Allianz a coincis cu desfășurarea Semimaratonului București, ediția 2016, iar printre angajații români ai grupului care au folosit acest prilej pentru a contribui la donație s-a numărat și o parte din echipa Allianz Managed Operations and Services (AMOS), sucursala București.

Astfel, mai bine de 10 la sută dintre angajații AMOS România au îmbrăcat tricourile albastre și au parcurs împreună peste 160 de kilometri în cursa oficială, la care s-au adăugat și antrenamentele pregătitoare. Toți acești kilometri au fost înregistrați de aplicația folosită oficial în cadrul Allianz World Run și au propulsat AMOS pe locul al treilea în rândul echipelor formate în grup, cu 106.828 de kilometri. La finalul campaniei, Allianz a convertit distanțele consemnate de aplicația respectivă în donația către SOS Children’s Village.

Ce au avut de spus alergătorii AMOS România după această experiență? ”Bucurie!”, ”Energie!”, ”Ambiție!”, ”Ce experiență!”, ”Entuziasm!”, ”Pot să o fac!”.

Prin urmare, când au primit invitația de a alerga din nou împreună, de data aceasta la Maratonul Internațional București din 9 octombrie, nu au stat pe gânduri. A doua reuniune oficială a nou formatului club de alergare AMOS România va avea acum de două ori mai mulți participanți. Tricourile albastre au fost prezente și la cursa copiilor, dar și la aproape toate cursele destinate adulților.

Înființată în toamna lui 2013, AMOS România a pornit la drum cu 15 angajați, oferind servicii de actuariat și resurse umane. Echipa a crescut de atunci constant, depășind astăzi 200 de persoane, iar portofoliul de servicii și clienți s-a diversificat de asemenea în mod semnificativ.

Provocarea lansată în acest an de grupul Allianz angajaților săi din întreaga lume, inclusiv celor din România, de a stabili împreună un record în materie de mișcare și în același timp de a face o donație importantă către o cauză umanitară completează un program extins de beneficii legate de sănătate și starea de bine. Sub denumirea oficială de „Work Well”, acest program are ca principal obiectiv reducerea stresului legat de locul de muncă.

AMOS România oferă la rândul său mai multe astfel de beneficii, printre care sesiuni de masaj la birou, o sală de kinetoterapie la sediu, cameră de relaxare și cameră de jocuri, o bibliotecă cu titluri din diverse domenii, dar și posibilitatea de a participa la diferite acțiuni cu echipa, în afara biroului.

”A fost incredibil să văd cum oameni din departamente diferite, uniți de această pasiune pentru viața sănătoasă și scopuri umanitare, au arătat într-un timp foarte scurt că pot acționa ca o echipă, că rolul fiecăruia în întreg este vital și că rezultatul final poate fi impresionant când își unesc forțele”, spune Ruxandra Gaiță, cea care conduce de trei ani AMOS România.

Compania acționează ca un shared service center pentru Allianz la nivel global și oferă servicii de resurse umane (recrutare, training etc.), financiare, de business administration și data analytics, precum și de actuariat pentru diferite entități ale grupului german din peste 10 de țări. Echipa sa a ajuns recent la 200 de angajați și este în continuă creștere.

1

Rezultatele Allianz World Run:

  • 381.178 kilometri sau înconjurul lumii de 34 de ori
  • 360 de angajați și agenți Allianz
  • Peste 50 de țări participante
  • Donații în valoare de 600.000 de euro (câte 50.000 de euro pentru 12 proiecte educaționale ale SOS Children’s Villages)
  • Record mondial pentru cea mai lungă distanță alergată de o echipă în 90 de zile
  • Record mondial pentru cel mai lung șir de fotografii, cu 8.470 imagini expuse pe o distanță de 1.250 de metri
  • Echipa Allianz Global Investors World Run a alergat cel mai mult – 124.256 km – urmată de Allianz Germania, respectiv de AMOS
  • 47,77% dintre alergători au fost femei și 52,33% bărbați
  • Vârsta alergătorilor: între 25 și 34 de ani
  • Au fost arse în total 92.477.452 de calorii.

 

Acest material de prezentare a fost publicat și în revista Alerg #32.

Comments

comments

Previous

Vrei în poze? Stai lângă un maratonist

Next

Cum am devenit ”gigant”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Check Also