Organizarea Campionatului european de alergare de 24 ore, ce se va desfășura la Timișoara, a fost supusă unui prim test din partea reprezentanţilor IAU.

În weekendul 17-18 februarie, la Timişoara au sosit reprezentanţii Asociaţiei Internaţionale de Ultraatletism (IAU) care au verificat cerinţele impuse de organizarea unui campionat de atletism de talie europeană, se arată într-un comunicat de presă.

Reprezentanţii IAU s-au asigurat că cerinţele impuse organizatorilor Campionatului european de 24 ore de alergare (ce se va desfășura pe 26-27 mai 2018) sunt respectate, iar campionatul se va putea desfăşura în cele mai bune condiţii.

Organizatorilor – Federaţia Română de Atletism şi Super Sports Club – le-au fost impuse, odată cu câştigarea dreptului de organizare, o serie de reguli obligatorii, detaliate în trei ghiduri IAU:  Ghidul Organizatoric, Ghidul Tehnic şi Ghidul de Protocol.

Ghidurile detaliează caracteristicile pe care trebuie să le îndeplinească traseul de concurs, spaţiile de cazare, modul de organizare a competiţiei, ceremonialul de deschidere şi premiere etc. Competiţia europeană are reguli stricte legate de fiecare aspect al competiţiei şi organizatorii trebuie să se asigure că pot susţine toate aceste obligaţii, indiferent de condiţiile meteo sau de altă natură.

Detaliile merg de la descrierea locurilor de cazare şi cerinţele minime de confort necesare, la amplasarea pe traseu a corturilor (ale ţărilor participante, cortul medical, anti-doping, cortul VIP, cortul pentru presă) şi până la ce alimente trebuie să conţină mesele alergătorilor sau în ce spaţii trebuie să fie organizate ceremoniile de deschidere şi de decernare a premiilor.

Din partea IAU au sosit la Timişoara Francisco Antonio Sanchez Rico – IAU General Coordinator şi delegatul tehnic Francisco Montanes Gomez – IAU Technical Delegate (- Asociaţia Internaţională de Ultraatletism).

Aceștia au verificat cu atenţie ca toate detaliile din ghidurile de organizare să fie respectate „Suntem bucuroşi că am reuşit să trecem cu brio acest test, acela al verificării condiţiilor de desfăşurare a CE de 24 ore alergare. Aprobarea detaliilor organizatorice ne onorează şi ne stimulează pentru a demonstra că în România se poate organiza cu succes o competiţie de asemenea anvergură”, spune Diana Amza, preşedintele Comitetului de Organizare.

Organizatorii au ales ca hoteluri pentru cazarea delegaţiilor de sportivi Hotel Timişoara, Hotel Continental şi Hotel Nh, urmând ca sediul principal – cel unde vor avea loc conferinţele de presă pre şi post eveniment, şedinţa tehnică pentru alergători etc – să fie stabilit la Hotel Timişoara.

Organizatorii vor introduce toate informaţiile necesare în GIS (General Information Sheet) – documentul care va fi trimis tuturor Federaţiilor Naționale de Atletism din Europa pentru a le invita să participe cu lotul lor de ultramaraton la Campionatul european de 24 ore de alergare de la Timişoara. GIS-ul va cuprinde toate detaliile organizatorice şi tehnice necesare, precum şi programul detaliat.

Lista de participanţi va fi definitivată în cursul lunii aprilie şi se aşteaptă să cuprindă circa 170 de ultramaratoniști din 26 de ţări.

Pentru prima dată în istorie, România va avea un lot naţional de ultramaratoniști care o va reprezenta la Campionatul European.

Pentru buna desfăşurare a campionatului, organizatorii aşteaptă peste 150 de voluntari care să ajute la asigurarea fluenţei concursului şi la implementarea amenajărilor logistice. Cei care doresc să se înscrie ca voluntari o pot face la acest link: http://bit.ly/2GcqJ5O

Alerg.ro este partener media al evenimentului. Informațiile din acest material de presă reprezintă exclusiv punctul de vedere al organizatorilor.

Comments

comments

Previous post

Pe scurt. Indoor în Parîng cu Deca

Next post

Cricova Wine Run. Îmbătător

Alerg.ro

Alerg.ro

No Comment

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *