marți, mai 18 2021

“Să știi că eu alerg de mai bine de șapte ani numai în Kalenji. Și sunt foarte mulțumit“. Pentru a accentua cele spuse, ridică degetele de la mîini. Arată șapte degete.

Cel care vorbește, Fabrice Beschu, e un francez care lucrează în România de ceva vreme, conducînd magazinele retailerului de articole sportive Decathlon. Iar Kalenji este numele produselor pentru alergare de la Decathlon. Numele este preluat de la tribul Kalenjini, o populație ce trăiește la peste 2000 metri altitudine undeva prin vestul Kenyei. 

Fabrice Beschu poate fi văzut adesea, în week-end,  alergînd în Kalenji prin parcul Herăstrău din București. Uneori, participă și la competițiile din țară. Alergatul pe distanțe lungi rămîne una din pasiunile sale constante. Iar promovarea produselor Decathlon pare să fie mai mult decît o obligație profesională.

Cînd a venit acum doi ani în România, Decathlon a făcut muncă de pionierat pe piața locală a produselor sportive. De la aproape zero, prezența acestora a fost ridicată pînă către cota normalității. Acum, în magazinele retailerului francez pot fi găsite echipamente pentru practicarea a nu mai puțin de 60 de sporturi, de la cele de munte, ciclism, natație, alergare, pînă la unele mai puțin obișnuite, precum tir cu arcul sau echitație.

Miercuri a fost deschis pentru public al șaselea magazin din România și al treilea din București, pe bulevardul Theodor Pallady din estul Capitalei. Magazinul are o suprafaţă de 3.000 mp (e cel mai mic) dar are cam toate produsele tradiționale. Îmbucurător, toți angajații de aici au fost selectați pe baza experienței sau pasiunii pentru sport.

Chiar dacă alergarea nu a devenit încă unul din sporturile favorite ale românilor (majoritatea încălţărilor sunt cumpărate cel mai adesea pentru mers sau activităţi cotidiene), raionul de alergare e unul destul de bogat, incluzînd încălțări, lenjerie de corp și textile, accesorii de alergare.

Lipsesc, desigur, articolele mai tehnice sau sofisticate, dar acestea nu sunt tradiţional în atenţia Decathlon. Magazinul își promovează îndeosebi marca Kalenji Ekiden 50, care la prețul de doar 52,9 lei e un pantof de alergare la care raportul preț / calitate e foarte rezonabil.

În afara Capitalei Decathlon mai are magazine în Cluj, Braşov şi Iaşi, iar până la sfârşitul anului ar putea deschide unul la Craiova.

Comments

comments

Previous

"Piciu", maratonistul calificat la Jocurile Olimpice

Next

Știri pe fugă

2 comments

  1. Ca si sideinfo: Decathlon are mai multe produse pe site-ul international, in Romania nu aduc unele atat din lipsa de interes pentru el, dar si din lipsa de spatiu. Insa daca ai vazut ceva pe site-ul din franta de exemplu poti sa mergi in magazin si sa iti comanzi, ajunge cam in 2 saptamani maxim si nu platesti transportul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Check Also