marți, decembrie 3 2024

Pe acest blog am criticat campania outdoor de promovare a Maratonului International Bucuresti. Este, intr-adevar, destul de greu sa transmiti clar, simplu si eficient (sa nu uit, desigur, si placut ochiului) un mesaj care sa fie un indemn la alergare. Care sa impresioneze si pe cel deja atras de miscare, dar si pe sedentar sau indiferent.
Imaginile de mai jos ma fac sa cred ca totusi acest lucru este posibil.alergalerg2alerg3alerg4

Comments

comments

Previous

Cu Matei, la duatlon

Next

Stiri pe fuga (VI)

3 comments

  1. Pai, da. Dar pentru asta trebuie sa intelegi si „sa simti” fenomenul. Si sa ai imaginatie.

    Imi mai aduc aminte uneori de publicitatea de la MIB si nu pot sa imi dau seama cum de o companie atat de mare a putut face ceva atat de odios si gresit.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Check Also